סמדר פרימר

מאבחנת ומטפלת בקשיי תפקוד ולמידה




ת. ילדה בת 11

הילדה אובחנה כסובלת מקשיי התארגנות, סרבול תנועתי, קשיי למידה, תסכול, מצבי-רוח קיצוניים, רגישות עורית ווסטיבולרית, חוסר תחושתי באזור הפה (הילדה מרבה להתלכלך בזמן האוכל ודוחסת כמות רבה של אוכל לפה), בעלת קושי בריכוז לאורך זמן ותזזיתית.

הטיפול נמשך שלושה וחצי חודשים.
במהלך הטיפול עבדנו על חיזוק וויסות מערכות התחושה השונות באמצעות תרגילים והתנסויות שונות‪:‬

שיאצו.
תרגול בגרפו-מוטוריקה.
הצלבות.
עבודה על התפיסה החזותית ועוד.

כבר במהלך הטיפול ניתן היה לראות בבירור שיפור ניכר ביכולת הלימודית, התפקודית והחברתית של הילדה.

במקביל, הדימוי העצמי של הילדה השתפר מאד.

באותה תקופה הילדה עברה מבחן קבלה לבית ספר חדש. הילדה וההורים הופתעו לטובה מהציונים הגבוהים שהיא קבלה במבחן זה.


גודל פונט
ניגודיות