סמדר פרימר

מאבחנת ומטפלת בקשיי תפקוד ולמידה




ש. ילד בן 6

הילד סבל מאיטיות, רפיון שרירים (היפוטוניה), בעיות בשיווי משקל, קושי במוטוריקה גסה ועדינה, דימוי עצמי נמוך. מדובר בילד רגיש ופגיע, שקיימת אצלו הסחה, בעיקר במטלות כתיבה ויצירה (הילד עבר טראומה גופנית בעברו).

התפתחותו המוטורית של הילד הייתה מאוחרת באופן ניכר.

הטיפול נמשך כשנה, במהלך הטיפול עבדנו על המערכות השונות באמצעות תרגול,התנסויות חווייתיות ומשחק.

ההתנסויות כללו:

מעקבי עיניים.
עבודה בטרמפולינה.
כדורים שונים.
בלונים.
צמר גפן.
דחיקות.
עיסוי.
והתנסויות נוספות.

תוצאות הטיפול הראו שיפור ניכר במוטוריקה הגסה והעדינה.
מבחינה רגשית, הילד הצליח להתמודד טוב הרבה יותר עם מצבים שהיו גורמים לו בעבר להיות מתוסכל ולבכות.
הילד החל להשתתף במשחקי ספורט בהפסקות, הדימוי עצמי והחברתי שלו עלה באופן משמעותי.


גודל פונט
ניגודיות