סמדר פרימר

מאבחנת ומטפלת בקשיי תפקוד ולמידה




א. ילדה בת 12

הילדה הגיעה לטיפול כשהיא סובלת מאיטיות בקריאה וכתיבה, מרבה להיתקל בחפצים, מתעייפת בקלות, מתקשה להעתיק מהלוח, מתקשה בהתארגנות וסדר, "מרחפת", זקוקה להכוונה ודרבון.

הטיפול נמשך כתשעה חודשים. במהלך הטיפול עבדנו על תרגול של:

מעקבי עיניים.
תרגילי הצלבה וחציית קו אמצע.
חיזוק מערכת השרירים והמערכת הווסטיבולרית.
יחד עם העבודה על מערכות התחושה שילבתי תכנים לימודיים.

אצל הילדה חל שיפור במוטיבציה ללמידה, היא החלה ללמוד למבחנים, כעת היא מוכנה לשתף את ההורים ולהסתייע בהם.
למרבה ההפתעה, הילדה החלה לקחת אחריות בצורה נרחבת. ובנוסף, הילדה משתתפת ופעילה בשיעורים.

מבחינה חברתית, לאחר הטיפול הילדה החלה להפגין פתיחות והיא יוצרת עתה קשרים בקלות.


גודל פונט
ניגודיות